Zysk operacyjny wyniósł 18,44 mln zł wobec 36,53 mln zł zysku rok wcześniej. EBITDA grupy za 2020 rok wyniosła 44,2 mln zł, a rentowność EBITDA 20,9%.

Reklama

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 211,04 mln zł w 2020 r. wobec 284,54 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2020 r. wyniósł 8,34 mln zł wobec 31,9 mln zł zysku rok wcześniej.

"W 2020 roku w ramach dalszego rozwoju zagranicznego, otworzyliśmy 2 własne salony flagowe naszej marki w Czechach, jak również rozpoczęliśmy działalność na rynku węgierskim poprzez własną stronę internetową (www.wittchen.hu). W 2021 roku w dalszym ciągu będziemy poszukiwać możliwych kierunków rozwoju naszej marki na rynkach zagranicznych, głównie w kanale e-commerce oraz platform sprzedażowych typu marketplace" - napisał prezes Wittchen Jędrzej Wittchen w liście dołączonym do raportu.

Dodał, że spółka chce skupić się na kontynuowaniu obecnej polityki zrównoważonego rozwoju organicznego, inwestując w dalszy rozwój e-commerce oraz budowę naszej marki za granicą.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r.

(ISBnews)