Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 90,3 mln zł w IV kw., zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 14,7 mln zł i były odpowiednio wyższe o 53% r/r i niższe o 13% r/r, podano w komunikacie.

W całym 2021 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wittchena wyniosły 276,7 mln zł i były wyższe o 31% r/r, poinformowała także spółka.

Reklama

Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 249,1 mln zł w okresie całego ub.r., zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 27,3 mln zł i były odpowiednio wyższe o 36% r/r i wyższe o 2% r/r.

Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 211 mln zł w 2020 r.

(ISBnews)