Gazeta podaje, że "wywodzący się z Niemiec globalny potentat sportowy - wyceniony na giełdzie na ok. 29 mld EUR, o połowę mniej niż rok wcześniej - wykonał ważny dla siebie krok w rozwoju w Polsce, gdzie jest obecny od 1991 roku".

"Puls Biznesu" informuje, że 1 września Adidas otworzy w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior swój największy sklep w Europie Środkowej i Wschodniej. "Warszawa odgrywa coraz większe znaczenie w budowaniu trendów, dlatego wybór tego miasta był dla nas kluczowy. Adidas jest silnie rozpoznawalną i często noszoną marką w Polsce, dlatego chcemy zapewnić konsumentom możliwość jak najlepszego i jak najnowocześniejszego doświadczenia zakupowego - podkreśla dyrektor generalny Adidas w Europie Centralnej Marina Moguś.

W gazecie czytamy, że firma ma na świecie 35 tzw. centrów marki Adidas oraz flagowe sklepy w kluczowych dla siebie miastach: Londynie, Paryżu, Szanghaju, Tokio, Nowym Jorku i Los Angeles. "Pierwsze centrum marki otworzyła w 2019 roku w stolicy Wielkiej Brytanii, a pierwsze w Europie Środkowej w 2021 r w Berlinie" - przypomniano.

Reklama

Jak dodano, "polskie centrum marki, z widokiem na Płac Kultury i Nauki zajmuje trzy piętra, a jego powierzchnia wynosi 2,4 tys. m kw., z czego 420 m kw. to bezpłatne miejsce treningów i spotkań Sports Base Warsaw".

"Połowę powierzchni sklepu zajmuje sala sprzedaży. Jest naszpikowana technologią. Konsumenci mogą na przykład zeskanować buty za pomocą aplikacji. W przymierzalniach znajdują się ekrany pozwalające obejrzeć produkt np. wśród przyrody lub na trasie biegowej" - czytamy w "Pulsie Biznesu".