"Jesteśmy zorientowani na rentowność i trwałość naszych flagowych gier. Jesteśmy globalnym numerem jeden w monetyzacji gier social casino. Oczekujemy, że wysoka rentowność z IV kwartału będzie kontynuowana w podobnym tempie w 2023" - powiedział Gauffin podczas wideokonferencji prasowej.

Wśród inicjatyw rozwojowych wymienił rozbudowę programu VIP, własnego sklepu internetowego, grywalne wersje PC swoich gier, rozwój Pots, czyli małych, zwinnych, autonomicznych zespołów, których łącznie w tym roku ma być 5, a które generują relatywnie niewielkie koszty, wymienił Jon Bellamy, CCO Huuuge Games.

Reklama

CEO spółki podkreślił, że zarząd Huuuge jest optymistycznie nastawiony do perspektyw rozwojowych spółki i widzi możliwości pozyskiwania coraz większej liczby graczy i ich rosnącego zaangażowania, co tworzy długofalową szansę na rentowną działalność.

Wśród perspektyw na 2023 roku władze Huuuge wskazały w prezentacji wynikowej, że zakładają dalszy spadek przychodów i wydatków marketingowych, a także opex. Jednocześnie oczekiwany jest znaczący wzrost skorygowanej EBITDA i marży na tym poziomie w bieżącym roku.

Huuuge jest globalnym producentem gier typu free-to-play i wydawcą gier online przeznaczonych na urządzenia mobilne i platformy internetowe. Spółka zadebiutowała na GPW w lutym 2021 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 318,62 mln USD w 2022 r.

(ISBnews)