Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Pięć „trików” pomagających uzyskać wysokie odsetki

3 lutego 2017, 05:40
W dzisiejszych czasach trzymanie pieniędzy tylko w jednym banku jest zupełnie nieopłacalne. W takim przypadku mamy niewielkie szanse na uzyskanie oprocentowania przekraczającego 2% w skali roku. Najbardziej opłaca się natomiast cięgle przenosić pieniądze z banku do banku. Nowi klienci mogą bowiem liczyć na specjalne warunki. Dla przykładu, w Idea Banku można uzyskać nawet 4% na lokacie 2-miesięcznej. Nie jest nawet wymagane zakładanie konta, ale z oferty można skorzystać tylko raz w życiu. Niestety w momencie gdy lokata dobiega końca, trzeba poszukać innej opcji z promocyjnym oprocentowaniem. Autor: Jarosław Sadowski, Główny Analityk Expander Advisors
W dzisiejszych czasach trzymanie pieniędzy tylko w jednym banku jest zupełnie nieopłacalne. W takim przypadku mamy niewielkie szanse na uzyskanie oprocentowania przekraczającego 2% w skali roku. Najbardziej opłaca się natomiast cięgle przenosić pieniądze z banku do banku. Nowi klienci mogą bowiem liczyć na specjalne warunki. Dla przykładu, w Idea Banku można uzyskać nawet 4% na lokacie 2-miesięcznej. Nie jest nawet wymagane zakładanie konta, ale z oferty można skorzystać tylko raz w życiu. Niestety w momencie gdy lokata dobiega końca, trzeba poszukać innej opcji z promocyjnym oprocentowaniem. Autor: Jarosław Sadowski, Główny Analityk Expander Advisors / ShutterStock
Przez większość 2016 r. Polacy wycofywali pieniądze z lokat bankowych – wypłacili nieco ponad 9 mld zł. Według NBP listopad i grudzień przyniosły jednak odwrócenie tego trendu i napływ 2 mld zł nowych środków. Co ciekawe zainteresowanie lokatami wzrosło w momencie, gdy ich oprocentowanie po raz kolejny spadało. Expander podpowiada, jakie triki możemy zastosować, aby uzyskać możliwie najlepsze oprocentowanie na lokacie.

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej