Reklama

Reklama

Reklama

Jak powinno wyglądać innowacyjne przedsiębiorstwo?

15 października 2012, 04:29
1. Przede wszystkim zidentyfikuj i doceń talent. To kapitał ludzki jest siłą napędową przedsiębiorstwa. Nie oszczędzaj na wynagrodzeniach dla najbardziej innowacyjnych pracowników. Takie podejście ma m.in. Google. Tam nawet praktykant dostaje pensję, której nie zagwarantuje mu jakakolwiek inna spółka technologiczna. Dostaje też szansę realizowania swojego autorskiego projektu.
1. Przede wszystkim zidentyfikuj i doceń talent. To kapitał ludzki jest siłą napędową przedsiębiorstwa. Nie oszczędzaj na wynagrodzeniach dla najbardziej innowacyjnych pracowników. Takie podejście ma m.in. Google. Tam nawet praktykant dostaje pensję, której nie zagwarantuje mu jakakolwiek inna spółka technologiczna. Dostaje też szansę realizowania swojego autorskiego projektu. / ShutterStock
Budowanie kultury przedsiębiorczości to temat lubiany przez biznesmenów. Problem w tym, że poza kilkoma globalnymi koncernami, takimi jak Google, Apple i Facebook, mało kto wie jak się do tego zabrać. Sangeeta Badal z Instytutu Gallupa radzi jak zamienić firmę w innowacyjną korporację.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak