Reklama

Reklama

Reklama

Dzięki serwisom crowdfundingowym można wskrzesić hity z przeszłości

21 lipca 2014, 05:15
„Akira” to jeden z kamieni milowych w japońskiej mandze i anime. Cyberpunkowa opowieść o New Tokyo, ukazująca się w latach 1982-1990, z miejsca stała się klasykiem. Anime, które trafiło do kin sześć lat po ukazaniu się pierwszego zeszytu mangi, powtórzyło ten sukces z nawiązką. Nic dziwnego, że od lat mówi się o jej fabularnej ekranizacji. Od lat jednak nic z tych zapowiedzi nie wychodzi. Grupa fanów skrzyknęła się wiec jakiś czas temu w sieci i przeprowadziła zbiórkę w celu nakręcenia choć fragmentu filmu z żywymi aktorami. Dwa lata temu wystartowała ich kampania w serwisie IndieGoGo. Pełnej kwoty nie udało im się zebrać – wpłacono tylko 3,5 tys. dolarów, ale krótki, całkiem sprawny zwiastun filmowy powstał.
„Akira” to jeden z kamieni milowych w japońskiej mandze i anime. Cyberpunkowa opowieść o New Tokyo, ukazująca się w latach 1982-1990, z miejsca stała się klasykiem. Anime, które trafiło do kin sześć lat po ukazaniu się pierwszego zeszytu mangi, powtórzyło ten sukces z nawiązką. Nic dziwnego, że od lat mówi się o jej fabularnej ekranizacji. Od lat jednak nic z tych zapowiedzi nie wychodzi. Grupa fanów skrzyknęła się wiec jakiś czas temu w sieci i przeprowadziła zbiórkę w celu nakręcenia choć fragmentu filmu z żywymi aktorami. Dwa lata temu wystartowała ich kampania w serwisie IndieGoGo. Pełnej kwoty nie udało im się zebrać – wpłacono tylko 3,5 tys. dolarów, ale krótki, całkiem sprawny zwiastun filmowy powstał. / Youtube
Od dziś obowiązuje nowa ustawa o zbiórkach publicznych, która znacznie ułatwia ich organizację, a szczególnie zbiórek internetowych. W tym coraz bardziej popularnego w Polsce crowdfundingu.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak