Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Ranking banków 2016 – gdzie można liczyć na najlepszą obsługę?

21 listopada 2016, 13:00
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Doradcy chętnie zakładają konta, niechętnie - zamykają Analizując scenariusze wizyt, okazało się, że doradcy najlepiej radzili sobie podczas rozmów z klientami zainteresowanymi zakupem, tj. otwarciem konta - średni wynik osiągnięty w tej kategorii wyniósł 81,1 proc. (przy czym najgorszy bank uzyskał notę na poziomie 43,9 proc.). Zdecydowanie niższe oceny otrzymali pracownicy, którzy musieli udzielić informacji na temat planów oszczędzania. Średni wynik w tej kategorii wyniósł 74,8 proc., a najsłabszy bank otrzymał zaledwie 32,7 proc. Jeszcze gorzej poszło doradcom, którzy obsługiwali klientów zainteresowanych uzyskaniem kredytu. Choć banki zarabiają na tej formie wsparcia finansowego, pracownicy nie przejawiali większych zainteresowań w nakłanianiu do skorzystania z ich oferty. Średni wynik wyniósł zaledwie 72,9 proc., a najsłabszy 30,4 proc. Nie zmienia to faktu, że najgorzej oceniono wizyty dotyczące zamknięcia konta - średni wynik osiągnięty przez placówki to zaledwie 68,2 proc., a najsłabszy 31,3 proc.
Doradcy chętnie zakładają konta, niechętnie - zamykają Analizując scenariusze wizyt, okazało się, że doradcy najlepiej radzili sobie podczas rozmów z klientami zainteresowanymi zakupem, tj. otwarciem konta - średni wynik osiągnięty w tej kategorii wyniósł 81,1 proc. (przy czym najgorszy bank uzyskał notę na poziomie 43,9 proc.). Zdecydowanie niższe oceny otrzymali pracownicy, którzy musieli udzielić informacji na temat planów oszczędzania. Średni wynik w tej kategorii wyniósł 74,8 proc., a najsłabszy bank otrzymał zaledwie 32,7 proc. Jeszcze gorzej poszło doradcom, którzy obsługiwali klientów zainteresowanych uzyskaniem kredytu. Choć banki zarabiają na tej formie wsparcia finansowego, pracownicy nie przejawiali większych zainteresowań w nakłanianiu do skorzystania z ich oferty. Średni wynik wyniósł zaledwie 72,9 proc., a najsłabszy 30,4 proc. Nie zmienia to faktu, że najgorzej oceniono wizyty dotyczące zamknięcia konta - średni wynik osiągnięty przez placówki to zaledwie 68,2 proc., a najsłabszy 31,3 proc. / Media
Reklama
Reklama

Powiązane

Reklama

Komentarze(7)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • ZKś
    2016-11-21 16:41:40
    Getin bank ??? To chyba jakiś żart. Wystarczy zobaczyć ile jest złych opinii w internecie dotyczących tego banku.
    2
    pokażodpowiedzi (2)
  • dnd
    2016-11-21 19:12:48
    Widać, że artykuł sponsorowany. Getin zawierał z klientami ugody, żeby nie mówili o tym jak naciągali ich na lokaty pełno tego w sieci można się naczytać. Mbank tylu frankowiczów naciągnęli nawet jak wiedzieli, że to już jest na niekorzyść klientów. W mojej opinii ten raport to dno!
    0
  • uzyjcie mozgu
    2016-11-21 14:43:50
    co za kretyn wpadl na pomysl zeby zrobic z tego info grafike?!
    2
  • Krzysiek
    2016-11-21 20:47:49
    Mam doświadczenie z 3 różnymi bankami i na pewno nie powierzył bym pieniędzy mBankowi...
    0
  • adel
    2016-11-22 18:29:38
    Pracownicy Getinu są w porządku, w końcu pracują nie tylko ku chwale pracodawcy a i własnym pożytkom. Gratulacje , w moim oddziale obsługa bez zarzutu.
    3
Reklama

Zobacz więcej