Według danych z badania Statista Consumer Insights, nieco ponad jeden na dziesięciu respondentów w USA stwierdził, że w ciągu 12 miesięcy poprzedzających badanie kupiło karnet na siłownię. Ilu z nich faktycznie regularnie korzystało z tej usługi, to już inna kwestia.

Jeszcze mniej entuzjastycznie nastawieni do siłowni byli respondenci z Francji, gdzie tylko sześć procent uczestników badania stwierdziło, że zainwestowało w karnet na siłownię.

Dla porównania, chodzenie na siłownię było znacznie bardziej popularne w Indiach i Brazylii, gdzie odpowiednio 27 procent i 24 procent stwierdziło, że zapłaciło za karnet na siłownię w ciągu 12 miesięcy poprzedzających badanie.

Odsetek Brytyjczyków posiadających karnet na siłownię był na poziomie 20 proc., a w Chinach 18 proc.

W Polsce 14 proc. respondentów zadeklarowało kupno karnetu, podobnie jak respondenci w USA i w Niemczech.

ikona lupy />
Karnety na siłownię / statista.com