Vivid Games Vivid Games miało 0,57 mln zł zysku netto, 1,98 mln zł EBITDA w III kw. 2019 3 maja 2020, 05:33 NWZ Vivid Games zdecydowało o upoważnieniu zarządu do podwyższenia kapitału 1 maja 2020, 15:34 Quasu, spółka wydzielona z Vivid, spodziewa się pierwszych przychodów w tym roku 30 kwietnia 2020, 19:37 Vivid Games do końca roku zdecyduje o sfinansowaniu obligacji i dużego projektu 2 maja 2020, 23:04 Reklama Vivid Games spodziewa się znaczącego wzrostu przychodów dzięki nowym premierom 2 maja 2020, 22:54 Akcjonariusze Vivid Games zdecydują 21 X o podwyższeniu kapitału zakładowego 2 maja 2020, 10:33 Vivid Games miał 0,98 mln zł straty netto, 2,07 mln zł EBITDA w I poł. br.. 1 maja 2020, 23:29 Vivid Games chce przenieść przedsiębiorstwo Quasu do spółki celowej 11 maja 2020, 07:41 Reklama Vivid Games ma umowę z QubicGames dot. portingu gier na Nintendo Switch 21 lipca 2021, 13:12 Vivid Games zapowiedział co najmniej 10 nowych premier na II półrocze 20 lipca 2021, 22:50 Reklama Vivid Games: Gra 'Gravity Rider Zero' zadebiutuje w sierpniu br. 1 maja 2020, 04:19 Vivid Games celuje w dynamiczną rozbudowę portfolio gier i zysk netto w 2019 r. 3 maja 2020, 05:14 Vivid Games miał 0,67 mln zł straty netto, 0,96 mln zł EBITDA w I kw. 2019 r. 2 maja 2020, 12:10 Vivid Gameso miał wstępnie 5,4 mln zł straty netto w 2018 r. 2 maja 2020, 15:38 Vivid Games pozyska ok. 2 mln zł na rozwój portfolio i promocję 20 lipca 2021, 19:58 Vivid Games zapowiedział nową grę 'Zombie Blast Crew', premiera w III kw. 1 maja 2020, 04:28 Vivid Games rozpocznie testy gier typu hyper casual na początku 2019 r. 17 lipca 2021, 09:55 Vivid Games: Przychody z portfolio na znacząco wyższym poziomie niż wcześniej 21 lipca 2021, 08:22 Vivid Games traci jedną trzecią wartości. Wszystko przez wyniki kontroli skarbowej 1 maja 2020, 15:14 Vivid Games miał 1,43 mln zł straty netto, 0,5 mln zł EBITDA w III kw. 2018 r. 2 maja 2020, 08:07 Reklama Vivid Games miał 2,73 mln zł straty netto, 0,11 mln zł EBITDA w I poł. 2018 3 maja 2020, 03:23 Vivid Games: Nadwyżki finans., które przybliżą temat dywidendy mogą być niedługo 2 maja 2020, 02:06 Vivid Games: Zdecydowany wzrost pobrań gier oraz zasięgu i dywersyfikacja w 2019 19 lipca 2021, 22:55 Vivid Games oczekuje efektu nowych premier w wynikach od IV kwartału 18 lipca 2021, 16:43 Vivid Games liczy, że 'Gravity Rider' sięgnie 'setek milionów' pobrań 2 maja 2020, 03:58 Vivid Games: Gra 'Gravity Rider' osiągnęła 1 mln pobrań 30 kwietnia 2020, 09:45 Vivid Games w wyniku kontroli celno-skarbowej dokona korekt za 2016 r. 1 maja 2020, 05:08 Vivid Games: 'Gravity Rider' zadebiutuje we wrześniu br. 1 maja 2020, 23:32 Vivid Games: Gra 'Space Pioneer' osiągnęła 1 mln pobrań 2 maja 2020, 21:27 DZIEŃ NA GPW: Główne indeksy kończą tydzień solidnymi spadkami; najmocniej w dół mWIG 40 2 maja 2020, 02:19 Reklama Vivid Games miało 3,07 mln zł straty netto, -1,55 mln zł EBITDA w I kw. 2018 r. 30 kwietnia 2020, 09:39 Strata netto Vivid wyniosła 6,52 mln zł w 2017 r. wobec zysku rok wcześniej 17 lipca 2021, 20:52 Vivid Games oczekuje ok. 6,5 mln zł skonsolidowanej straty netto za ub.r. 23 lipca 2021, 17:47 Vivid Games: Gra 'Gravity Rider' trafiła na platformę subskrypcyjną Bemobi 30 kwietnia 2020, 19:22 Vivid Games liczy na zdecydowany pozytywny efekt zbliżających się premier gier 30 kwietnia 2020, 12:01 Vivid Games: Premiera 'Space Pioneer' w maju br., 'Metal Fist' - w czerwcu 3 maja 2020, 05:32 Vivid Games przenosi 'Ski Jumping Pro' na kontrahenta z udziałem w przychodach 2 maja 2020, 02:08 Strata netto Vivid Games zmniejszyła się r: r do 0,85 mln zł w III kw. 2017 r. 2 maja 2020, 00:50 Vivid Games: Premiera 'Metal Fist' i 'Space Pioneer' w I półroczu 2018 r. 19 lipca 2021, 15:53 Vivid liczy, że kolejne gry osiągną znacznie większy sukces niż np. Real Boxing 22 lipca 2021, 10:32 Reklama poprzednia następna Newsletter Drukuj Skopiuj link Zgłoś błąd na stronie