Vivid Games Vivid Games miało 0,57 mln zł zysku netto, 1,98 mln zł EBITDA w III kw. 2019 30 października 2019, 09:06 NWZ Vivid Games zdecydowało o upoważnieniu zarządu do podwyższenia kapitału 21 października 2019, 16:59 Quasu, spółka wydzielona z Vivid, spodziewa się pierwszych przychodów w tym roku 25 września 2019, 11:18 Vivid Games do końca roku zdecyduje o sfinansowaniu obligacji i dużego projektu 25 września 2019, 10:49 Reklama Vivid Games spodziewa się znaczącego wzrostu przychodów dzięki nowym premierom 25 września 2019, 10:35 Akcjonariusze Vivid Games zdecydują 21 X o podwyższeniu kapitału zakładowego 25 września 2019, 09:49 Vivid Games miał 0,98 mln zł straty netto, 2,07 mln zł EBITDA w I poł. br.. 25 września 2019, 09:35 Vivid Games chce przenieść przedsiębiorstwo Quasu do spółki celowej 24 lipca 2019, 09:23 Reklama Vivid Games ma umowę z QubicGames dot. portingu gier na Nintendo Switch 12 lipca 2019, 08:25 Vivid Games zapowiedział co najmniej 10 nowych premier na II półrocze 27 czerwca 2019, 09:45 Reklama Vivid Games: Gra 'Gravity Rider Zero' zadebiutuje w sierpniu br. 12 czerwca 2019, 09:28 Vivid Games celuje w dynamiczną rozbudowę portfolio gier i zysk netto w 2019 r. 13 maja 2019, 13:39 Vivid Games miał 0,67 mln zł straty netto, 0,96 mln zł EBITDA w I kw. 2019 r. 9 maja 2019, 08:42 Vivid Gameso miał wstępnie 5,4 mln zł straty netto w 2018 r. 19 kwietnia 2019, 08:22 Vivid Games pozyska ok. 2 mln zł na rozwój portfolio i promocję 20 marca 2019, 09:23 Vivid Games zapowiedział nową grę 'Zombie Blast Crew', premiera w III kw. 5 marca 2019, 09:59 Vivid Games rozpocznie testy gier typu hyper casual na początku 2019 r. 23 listopada 2018, 09:29 Vivid Games: Przychody z portfolio na znacząco wyższym poziomie niż wcześniej 23 listopada 2018, 09:26 Vivid Games traci jedną trzecią wartości. Wszystko przez wyniki kontroli skarbowej 22 listopada 2018, 17:12 Vivid Games miał 1,43 mln zł straty netto, 0,5 mln zł EBITDA w III kw. 2018 r. 22 listopada 2018, 05:50 Reklama Vivid Games miał 2,73 mln zł straty netto, 0,11 mln zł EBITDA w I poł. 2018 19 września 2018, 08:50 Vivid Games: Nadwyżki finans., które przybliżą temat dywidendy mogą być niedługo 19 września 2018, 08:34 Vivid Games: Zdecydowany wzrost pobrań gier oraz zasięgu i dywersyfikacja w 2019 19 września 2018, 08:33 Vivid Games oczekuje efektu nowych premier w wynikach od IV kwartału 19 września 2018, 08:31 Vivid Games liczy, że 'Gravity Rider' sięgnie 'setek milionów' pobrań 19 września 2018, 08:27 Vivid Games: Gra 'Gravity Rider' osiągnęła 1 mln pobrań 11 września 2018, 09:35 Vivid Games w wyniku kontroli celno-skarbowej dokona korekt za 2016 r. 7 sierpnia 2018, 15:27 Vivid Games: 'Gravity Rider' zadebiutuje we wrześniu br. 31 lipca 2018, 09:29 Vivid Games: Gra 'Space Pioneer' osiągnęła 1 mln pobrań 25 czerwca 2018, 10:11 DZIEŃ NA GPW: Główne indeksy kończą tydzień solidnymi spadkami; najmocniej w dół mWIG 40 15 czerwca 2018, 18:07 Reklama Vivid Games miało 3,07 mln zł straty netto, -1,55 mln zł EBITDA w I kw. 2018 r. 16 maja 2018, 09:02 Strata netto Vivid wyniosła 6,52 mln zł w 2017 r. wobec zysku rok wcześniej 5 kwietnia 2018, 08:39 Vivid Games oczekuje ok. 6,5 mln zł skonsolidowanej straty netto za ub.r. 27 marca 2018, 05:43 Vivid Games: Gra 'Gravity Rider' trafiła na platformę subskrypcyjną Bemobi 9 marca 2018, 11:26 Vivid Games liczy na zdecydowany pozytywny efekt zbliżających się premier gier 8 marca 2018, 10:22 Vivid Games: Premiera 'Space Pioneer' w maju br., 'Metal Fist' - w czerwcu 7 marca 2018, 15:27 Vivid Games przenosi 'Ski Jumping Pro' na kontrahenta z udziałem w przychodach 28 listopada 2017, 11:24 Strata netto Vivid Games zmniejszyła się r: r do 0,85 mln zł w III kw. 2017 r. 23 listopada 2017, 08:55 Vivid Games: Premiera 'Metal Fist' i 'Space Pioneer' w I półroczu 2018 r. 26 października 2017, 09:51 Vivid liczy, że kolejne gry osiągną znacznie większy sukces niż np. Real Boxing 26 września 2017, 13:09 Reklama poprzednia następna Newsletter Drukuj Skopiuj link Zgłoś błąd na stronie Reklama Reklama