Netia z dumą informuje, że ostatnia kampania reklamowa usług szerokopasmowego internetu przyniosła zaskakująco dobre rezultaty. Od jej rozpoczęcia firma zdobyła ponad 40 tys. nowych klientów, co pozwoliło jej podnieść tegoroczne prognozy liczby użytkowników szerokopasmowego internetu. Niestety coraz więcej osób, które z usług Netii zamierzały korzystać wykorzystując łącza Telekomunikacji Polskiej, ma kłopoty. TP zgodnie z ustalonym z Netią terminem odłącza klientów przechodzących do Netii, ale Netia nie zaczyna im świadczenia usług.
– Codziennie aktywujemy ponad tysiąc nowych usług, a przypadki, w których określony w umowie czas aktywacji jest przekroczony, należą do rzadkości – zapewnia Karol Wieczorek z biura prasowego Netii. Z DGP w sprawie kłopotów z uruchomieniem internetu przez Netię w ostatnich tygodniach kontaktowało się kilkunastu czytelników. Kilku z nich umowy podpisało we wrześniu i zgodnie z zapowiedziami miało zmienić operatora w grudniu, gdy skończy się stara umowa z TP.
– Skala zainteresowania klientów obecną promocją przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania i doprowadziła do czasowego wyczerpania zapasów określonego typu sprzętu – tłumaczy Karol Wieczorek. Dodaje, że w przypadku poślizgu w uruchomieniu usług średnie opóźnienie w realizacji zamówienia trwa około tygodnia. – W ciągu maksymalnie dwóch tygodni powinniśmy wyjść na prostą – odpowiada na pytanie, kiedy kłopoty się skończą, i mówi, że klienci dostaną rekompensatę finansową.
Co gorsza, Netia sama nie informuje klientów o tym, że są opóźnienia, a dodzwonienie się na infolinię operatora jest bardzo trudne. – Jeśli tylko znaliśmy realny czas aktywacji usługi, staraliśmy się o tym klientów informować. Jednocześnie nie chcieliśmy składać deklaracji bez pokrycia, więc gdy nie znaliśmy realnego terminu dostawy, uczciwie informowaliśmy o tym klientów – zapewnia Karol Wieczorek. Według niego firma systematycznie zwiększa liczbę osób pracujących w telefonicznym biurze obsługi klienta. Obecnie jest ich ponad dwa razy więcej niż dwa miesiące temu.
Reklama