"Strategia spółki na lata 2017-2018 zakłada wejście na rynek e-commerce poprzez przejęcie Topmall sp. z o.o." - czytamy w komunikacie.

Spółka stawia przed sobą trzy główne cele na lata 2017-2018:

- Dalszy rozwój Merlin.pl tak, aby w 2018 roku wrócić do historycznego poziomu sprzedaży przekraczającego 100 mln zł.

- Ekspansję sprzedaży na kolejne obok Ukrainy rynki wschodnie - Kazachstan, Gruzję i Mołdawię oraz zachodnie - Niemcy i Wielką Brytanię.

- Uruchomienie projektu Merlin Business Services.

"Merlin Business Services to portfolio usług dla polskich producentów, właścicieli marek oraz dystrybutorów, które pomogą uruchomić, bądź zwiększyć sprzedaż przez internet nie tylko w Polsce, ale również za granicą" - czytamy dalej.

Oferta obejmować ma szerokie portfolio usług B2B, od logistyki dla działalności e-commerce (magazynowanie, pakowanie, różne formy dostawy zamówień do klienta i obsługę zwrotów), przez wielokanałową obsługę klienta, budowanie sklepów internetowych w oparciu o własną platformę informatyczną, po marketing. Pierwszy projekt w ramach platformy Merlin Business Services zostanie uruchomiony w II kwartale 2017 roku.

"Spółka w ramach realizacji strategii nie wyklucza akwizycji innych podmiotów z branży e-commerce" – podano także.

AdMassive Group zwołała także nadzwyczajne walne zgromadzenie, podczas którego akcjonariusze spółki zdecydują o podwyższeniu kapitału zakładowego o 4 mln zł w drodze emisji 40 mln akcji serii D. Akcje mają zostać zaoferowane Datamill Investments Limited, Topmall AG, Dominikowi Ostrowskiemu, Adamowi Jarmickiemu oraz Marcinowi Frydowi w zamian za aport w postaci udziałów TopMall sp. z o.o.

W końcu listopada 2015 r. Topmall podpisał z Merlin.pl umowę handlową, która zakłada dzierżawę znaku towarowego oraz domeny internetowej Merlin.pl. Topmall deklarował, że chce "wyprowadzić markę Merlin.pl na prostą" oraz odbudowywać zaufanie klientów i dostawców.

AdMassive oferuje innowacyjne narzędzia i działania wspierające sprzedaż. Jest notowana na rynku NewConnect.

(ISBnews)