Warszawa, 07.03.2018 (ISBnews) - Grupa Lotos chce skupić się na segmencie premium stacji benzynowych i nie planuje otwierać kolejnych stacji segmentu ekonomicznego Optima, wynika z wypowiedzi wiceprezesa Jarosława Kawula.
"W ub.r. powstały już chyba ostatnie stacje Lotos Optima. Chcemy się skupić na rozwoju segmentu premium, gdzie wygraliśmy 6 przetargów na dzierżawę MOP przy drodze S7, S3 i S8." - powiedział Kawula podczas konferencji prasowej.
Na dzień 31 grudnia 2017 roku pod marką Lotos i Lotos Optima funkcjonowały w sumie 493 stacje. Sieć w ubr.r. powiększyła się o 14 nowych lokalizacji, dodano.
Grupa Lotos jest zintegrowanym pionowo koncernem naftowym, który zajmuje się poszukiwaniem i wydobyciem ropy naftowej, jej przerobem oraz sprzedażą hurtową i detaliczną wysokiej jakości produktów naftowych. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Lotos wyniosły 24,18 mld zł w 2017 roku.
(ISBnews)