Prime Bit Games miało 0,26 mln zł straty netto w III kw. 2018 r.



Warszawa, 13.11.2018 (ISBnews) - Prime Bit Games odnotowało 256,9 tys. zł straty netto w III kw. 2018 r. wobec 3,51 tys. zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Strata operacyjna wyniosła 256,86 tys. zł wobec 5,08 tys. zł zysku rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 60,52 tys. zł w III kw. 2018 r. wobec 60,43 tys. zł rok wcześniej.

W I-III kw. 2018 r. spółka miała 184,79 tys. zł straty netto w porównaniu z 8,08 tys. zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 726,12 tys. zł w porównaniu z 182,12 tys. zł rok wcześniej.

"Jesteśmy w fazie rozwoju, która dla każdego studia jest sporym wyzwaniem. We wrześniu na rynek trafiła nasza najważniejsza gra - 'Magic Nations' oraz platformówka - 'Caveman Chuck'. Własne realizacje wymagają od nas większego zaangażowania kapitału i pracy, niż zlecenia zewnętrzne, które do tej pory były głównym obszarem naszej działalności. Patrzymy długoterminowo, dlatego już od samego początku chcemy budować własne portfolio studia" - powiedział prezes Michał Ręczkowicz, cytowany w komunikacie.

Flagowy projekt spółki - "Magic Nations" - to multiplatformowa, strategiczna karcianka, osadzona w świecie fantasy dla graczy z całego świata. Taktyka i odpowiednio wykorzystanie posiadanych zasobów zdecyduje o sukcesie lub porażce gracza. Spółka aktualnie pracuje nad portingiem tytułu na Xbox One, Nintendo Switch, iOS i Android.

"Liczymy, że 'Magic Nations' trafi w gusta graczy. Od dnia premiery cały czas ulepszamy nasz produkt, aby dostosować go najlepiej jak to możliwe do oczekiwań użytkowników. Intensywnie pracujemy nad nowymi tytułami: 'Inside Grass: A Little Adventure' oraz 'Froggy'. Gry skierowane są głównie do najmłodszego grupy odbiorców. Ich wydanie planowane jest odpowiednio na IV kwartał br. i I kwartał 2019 roku" - dodał prezes.

We wszystkich grach PrimeBit Games zaimplementowano unikalny system wzajemnej promocji. Użytkownik po wykonaniu zadania "specjalnego" nagradzany jest bonusem, który może aktywować w innej grze studia, podkreślono w materiale.

PrimeBit Games zadebiutował na rynku NewConnect w czerwcu 2018 roku.

(ISBnews)