LiveChat Software miał 14,1 mln zł zysku netto w II kw. r. obr. 2018: 2019



Warszawa, 28.11.2018 (ISBnews) - LiveChat Software odnotował 14,1 mln zł skonsolidowanego zysku netto w II kw. roku obrotowego 2018/2019 (lipiec-wrzesień 2018 r.) wobec 12,02 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 17,43 mln zł wobec 14,95 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 26,58 mln zł w II kw. roku obrotowego wobec 22,03 mln zł rok wcześniej.

W I poł. roku obrotowego 2018/2019 (kwiecień-wrzesień 2018) spółka miała 28,33 mln zł skonsolidowanego zysku netto w porównaniu z 23,1 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 52,1 mln zł w porównaniu z 43,61 mln zł rok wcześniej.

"Wynik EBITDA wzrósł o 17,9% r/r i wyniósł 36,7 mln zł" - czytamy w komunikacie.

Marża EBITDA wyniosła 70,4% wobec 71,3% rok wcześniej, a rentowność netto 54,4% (wobec 53% rok wcześniej). Rentowność sprzedaży brutto wyniosła 83,8% wobec 83,7% przed rokiem.

Według stanu na 1 listopada, z rozwiązania "LiveChat" korzystało 25.628 płacących klientów, czyli o ponad 15% więcej r/r.

"Udoskonalamy LiveChat tak, żeby odpowiadał na zmieniające się potrzeby i wymagania klientów. Dzięki temu ich liczba rośnie każdego miesiąca. Równocześnie jednak pracujemy nad nowymi usługami" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I półroczu wyniósł 28,22 mln zł wobec 22,98 mln zł zysku rok wcześniej.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.

(ISBnews)