LiveChat Software zwiększył bazę klientów o 165 firm do 26,38 tys. na koniec II



Warszawa, 04.03.2019 (ISBnews) - LiveChat Software miał 26 379 klientów korzystających z płatnego rozwiązania LiveChat według stanu na 1 marca, podała spółka. W lutym liczba klientów wzrosła o 165 firm netto.

"Według danych pochodzących z systemów sprzedaży na 1 marca 2019 r. liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 26 379. W ujęciu miesiąc do miesiąca liczba klientów wzrosła o 165 netto (uwzględniając odejścia)" - czytamy w komunikacie.

Dla porównania na początku poprzedniego miesiąca (1 lutego 2019 r.) liczba klientów spółki wynosiła 26 214. Przed rokiem (1 marca 2018 r.) liczba klientów wynosiła 23 691, podano również.

Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta, wskazano także.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.

(ISBnews)