Warszawa, 12.03.2019 (ISBnews) - T-Bull ogłosił współpracę z Huawei, czego efektem jest publikacja jednego z najbardziej rentownych produktów spółki - „Top Speed" w sklepie z aplikacjami AppGallery, należącego do chińskiego giganta, podał T-Bull. Strony zapewniają, że to dopiero pierwszy krok we współpracy.
"Grę wrocławian już teraz można pobierać ze sklepu AppGallery. Top Speed to pierwszy tytuł, który został opublikowany w sklepie Huawei, jednak już w najbliższym czasie dodawane będą kolejne. Początek współpracy wygląda szczególnie obiecująco, ponieważ rodzimy deweloper już na starcie otrzymuje wsparcie dla klientów w Polsce, a wkrótce także w całej Europie jako promowana gra miesiąca. Dla polskiej spółki oznacza to specjalną promocję w sklepie i kanałach społecznościowych Huawei" - czytamy w komunikacie.
"Bardzo cieszy nas premiera Top Speed w AppGallery. Naszym nadrzędnym celem jest docierać do jak największej grupy graczy. Jesteśmy przekonani, że to początek owocnej współpracy z Huawei" – powiedział współzałożyciel i członek zarządu T-Bull Damian Fijałkowski, cytowany w komunikacie.
Top Speed to tytuł, który od dnia premiery cieszy się nieprzerwanym zainteresowaniem graczy. W swoim giełdowym raporcie za styczeń, T-Bull chwalił się ponad 37,5 mln pobrań gry. Liczba ta zdecydowanie zwiększy się po premierze w sklepie Huawei, tym bardziej, że marka stawia przede wszystkim na wysoką jakość promowanych produktów, stwierdzono w informacji.
"Huawei stale rozwija AppGallery w kierunku graczy, stawiając na wysoki poziom gaming experience. Stąd duży nacisk na poszerzanie oferty o wartościowe i jakościowe produkcje jaką jest min. Top Speed. Sklep z aplikacjami mobilnymi Huawei został uruchomiony blisko rok temu, a dokładnie w kwietniu 2018. Filozofią, która przyświecała chińskiej marce w momencie jego otwarcia, był rozwój portfolio oparty na wysokiej jakości usługi i wartości dodanej dla graczy. Dlatego współpraca z uznaną, rodzimą marką gamingową, jaką jest T-Bull była tylko kwestią czasu" - czytamy dalej.
Współpraca z Huawei to kolejny krok T-Bull, którego celem jest dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców, również tych zagranicznych. Niedawno, bo miesiąc temu, spółka uzyskała dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na promocję marki za granicą. Dzięki temu wrocławianie uczestniczyli w targach MWC Barcelona, które miały miejsce w ostatnim tygodniu lutego. Natomiast już w najbliższym czasie polski producent gier będzie obecny na Game Developer Conference w San Francisco, wskazano w informacji.
T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W sierpniu 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.
(ISBnews)