Warszawa, 02.04.2019 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC (wszystkie kanały sprzedaży) za marzec 2019 wyniosły 453 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 86%, podała spółka. Przychody za okres styczeń – marzec (wszystkie kanały sprzedaży) wyniosły 1 033 mln zł, co oznacza wzrost o 57% r/r.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za marzec 2019 wyniosły ponad 316 mln zł (w tym 6,1 mln zł – eobuwie.pl S.A., 38,0 mln zł Karl Vögele AG i 6,7 mln zł Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 86%, narastająco za okres styczeń – marzec wyniosły około 717 mln zł (w tym 13,2 mln zł – eobuwie.pl S.A., 105,2 mln zł Karl Vögele AG i 6,7 mln zł Gino Rossi) i były wyższe o 56% w stosunku do roku 2018" – czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za marzec 2019 wyniosły 124 mln zł (w tym 2,4 mln zł Karl Vögele AG, 2,6 mln zł DeeZee Sp. z o.o. i 1,3 mln zł Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 89%, narastająco za okres styczeń – marzec wyniosły 289 mln zł (w tym 6,6 mln zł Karl Vögele AG, 7,0 mln zł DeeZee Sp. z o.o. i 1,3 mln zł Gino Rossi) i były wyższe o 72% w stosunku do roku 2018, podano także.
Powierzchnia sklepów Grupy CCC na dzień 31.03.2019 r. wyniosła 675 tys. m2 (w tym 81,7 tys. m2 Karl Vögele AG i 8,0 tys. m2 Gino Rossi) i była wyższa o 37% r/r. W raporcie nie uwzględniono przychodów zgodnie z MSSF 5 działalność zaniechana, zaznaczono także.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
(ISBnews)