Warszawa, 26.04.2019 (ISBnews) - PMPG Polskie Media odnotowały 2,65 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2018 r. wobec 5,69 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 2,92 mln zł wobec 6,51 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 50,37 mln zł w 2018 r. wobec 51,77 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2018 r. wyniósł 1,67 mln zł wobec 4,07 mln zł zysku rok wcześniej.
PMPG Polskie Media to spółka holdingowa działająca na rynku mediów tradycyjnych i nowych mediów. Do grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca tygodnika "Wprost" oraz spółka Orle Pióro, wydawca tygodnika "Do Rzeczy" oraz magazynu "Historia Do Rzeczy".
(ISBnews)