"Roadshow będzie kontynuowany jeszcze przez dwa, a może nawet trzy tygodnie. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby inwestorów" - powiedział PAP Oboda.

Prospekt Enei został zatwierdzony przez KNF 18 września. Spotkania zarządu spółki z inwestorami zarówno krajowymi, jak i zagranicznymi ruszyły w ubiegłym tygodniu.

Pomimo przedłużającego się roadshow, Enea podtrzymuje na razie plan debiutu na GPW w październiku.

"Na dzień dzisiejszy nic się nie zmieniło. Planujemy zadebiutować na giełdzie w październiku" - powiedział rzecznik spółki, dodając, że wkrótce spółka opublikuje prospekt i harmonogram oferty.

Reklama

Wcześniej spółka informowała, że zapisy na akcje spółki są planowane na początek października, tak by debiut na GPW był możliwy w trzecim tygodniu października. Wstępnie debiut Enei zaplanowany jest na 21 października, choć jak zaznacza spółka, możliwe jest kilkudniowe przesunięcie.

Oferta publiczna zakłada emisję 149.237.382 akcji serii C. Wartość oferty może wynieść ok. 3 mld zł. (PAP)