Samochód będzie napędzany bateriami litowo-jonowymi i wyposażono w z układ, którym kierowca wybiera jeden z trybów pracy napędu (Econ, Normal i Sport). W trybie Econ zasięg jest o 17 proc. większy niż w Normal i do 25 proc. większy - niż w Sport. Ten ostatni tryb oferuje jednak lepsze osiągi.

Czytaj też: Rapujące chomiki wywindowały sprzedaż Kia Motors w USA

Jak zapewniają Japończycy kierowca za pomocą specjalnego pilota, telefonu lub komputera będzie mógł nawiązać łączność z pojazdem, również po zaparkowaniu. To pomoże mu sprawdzić stan naładowania baterii, rozpocząć proces ładowania, a nawet włączyć klimatyzację.Cykl pełnego ładowania ma trwać ok 6 godzin.

Reklama
ikona lupy />
Honda Fit EV Concept (3) - fot. materiały prasowe Honda / Forsal.pl
ikona lupy />
Honda Fit EV Concept (3) - fot. materiały prasowe Honda / Forsal.pl
ikona lupy />
Honda Fit EV Concept (4) - fot. materiały prasowe Honda / Forsal.pl
ikona lupy />
Honda Fit EV Concept (5) - fot. materiały prasowe Honda / Forsal.pl
ikona lupy />
Honda Fit EV Concept (6) - fot. materiały prasowe Honda / Forsal.pl
ikona lupy />
Honda Fit EV Concept (7) - fot. materiały prasowe Honda / Forsal.pl
ikona lupy />
Honda Fit EV Concept (8) - fot. materiały prasowe Honda / Forsal.pl
ikona lupy />
Honda Fit EV Concept (9) - fot. materiały prasowe Honda / Forsal.pl