- Jakim zainteresowaniem wśród klientów waszego banku cieszy się oferta zakupu online raportów Biura Informacji Kredytowej?

- Zainteresowanie klientów przekroczyło nasze oczekiwania – to bardzo cieszy. Klienci stają się coraz bardziej świadomi. Chcą wiedzieć jakie informacje na temat ich historii kredytowej otrzymują instytucje finansowe. Dzięki dostępności raportów online, klient nie musi przychodzić do Biura Informacji Kredytowej, którego jedyny oddział mieści się w Warszawie, ani czekać na przesyłki pocztowe. Wystarczy kliknąć, by mieć swoją historię w koncie bankowym.

- Ilu klientów skorzystało z tej usługi oraz ile pobrano raportów od momentu jej zaoferowania (w maju br.) do dzisiaj?

- Obserwujemy stały wzrost zainteresowania zakupem raportów BIK online w Inteligo. Spodziewamy się, że przy obecnej dynamice pierwszy rok świadczenia usługi zamkniemy na poziomie kilkudziesięciu tysięcy transakcji.

Reklama

- Jaki udział w ogólnej liczbie użytkowników bankowości elektronicznej Inteligo stanowią ci, którzy chociaż raz pobrali raport BIK online?

- Usługa jest zbyt świeża, by pokazywać jej rozwój na tle całości. Spodziewamy się, że będzie się ona charakteryzować pewną sezonowością. Dziś jednak trudno poprzeć to przekonanie danymi, do takiej analizy potrzebujemy bowiem danych z co najmniej dwunastu miesięcy.

- Jakie są opinie klientów waszego banku na temat zakupu online raportów BIK?

- Klienci Inteligo należą do grupy świadomych konsumentów, są zaawansowanymi internautami i cenią szeroki oraz prosty dostęp do informacji i usług. Zakup raportów BIK online jest odpowiedzią na ich potrzeby. Przytoczę tu jedną z wyrażonych na naszej stronie opinii: „Nareszcie można zobaczyć, jak widzą nas banki. Warto wydać te 30 parę złotych”.

- Dziękuję za rozmowę.