Impreza należy do najważniejszych w branży. Warszawa zajmuje dwa stoiska. Niestety nie przyciągają tłumów. Oferta jest sztampowa. Brakuje nowych, atrakcyjnych materiałów reklamowych w postaci papierowej lub jako zapis na płytach cyfrowych CD lub DVD.

>>> Czytaj też: ITB Berlin 2011: jak promuje się Polska na największych targach turystycznych świata (wideo)

Nieciekawie prezentują się drobne upominki dla zwiedzających. Indagowani przedstawiciele stołecznego ratusza obecni na targach odpowiadają, że są też atrakcyjniejsze gadżety w postaci np. kubków termicznych, długopisów lub breloczków. Ale obsługa stoiska trzyma je na zapleczu, aby się zbyt szybko nie rozeszły.

Na targach promują się także m.in. Poznań i Opole. Ich oferta jakością przebija to, co proponuje Warszawa.

Reklama

Stołeczny ratusz pokazał w piątek w Warszawie trzy filmy promujące miasto. Niestety nie zadbano o to, by zostały przygotowane wcześniej i zabrane również na berlińskie targi turystyczne - ubolewa "Życie Warszawy".