"DNB, wyłączny akcjonariusz Banku DnB NORD, podjął decyzję będąca wynikiem oceny potencjału polskiego biznesu, która zapoczątkowana została w czerwcu tego roku. DNB poinformował wówczas, że rozważa różne opcje strategiczne, w tym sprzedaż swoich udziałów w polskim banku. Ostatecznie DNB postanowił kontynuować swoją obecność w Polsce, budując długoterminową strategię w ścisłej współpracy z zarządem polskiego banku" - podano w komunikacie.

>>> Czytaj też: Norweski DnB Nord rozważa wycofanie się z polskiego rynku

Decyzja o kontynuowaniu obecności na polskim rynku oznacza, że w nadchodzących miesiącach zmianie ulegną nazwa oraz logo polskiej spółki. W najbliższych miesiącach zostanie ona przemianowana na Bank DNB Polska, co będzie jasno odzwierciedlać, iż jest częścią największej norweskiej grupy finansowej, która działa w 19 krajach na całym świecie.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku oceny naszego potencjału oraz faktu, że możemy patrzeć w przyszłość jako integralna część Grupy DNB. Będąc największym norweskim bankiem DNB jest równocześnie szeroko obecny na międzynarodowych rynkach, co ma duże znaczenie dla produktów i usług, które możemy oferować naszym klientom" - powiedział prezes Bartosz Chytła, cytowany w komunikacie.

Reklama

Kilka dni temu bank rozpoczął rebranding i wprowadzenie nowej, jednolitej identyfikacji dla wszystkich marek grupy DNB.