"Debiut poprzedziła prywatna emisja akcji o wartości ok. 0,55 mln zł. Środki z niej pozyskane, Median Polska przeznaczy na zwiększenie powierzchni magazynowej oraz na realizację rozpoczętych projektów badawczo-rozwojowych" - czytamy w komunikacie.

Rolę autoryzowanego doradcy dla spółki Median Polska pełni WDM Autoryzowany Doradca.

Spółka deklaruje, że jej strategia rozwoju zakłada stałe rozszerzanie oferty o nowe produkty. Spółka prowadzi obecnie prace badawczo-rozwojowe w zakresie produktów dla kryminalistyki oraz rynku zabezpieczeń starodruków.

„W zakresie badań nad innowacyjnymi produktami współpracujemy z kilkoma ośrodkami naukowo-badawczymi. Technologie, nad którymi pracujemy będą w pełni ekologiczne. Na realizację tych badań wykorzystamy 30 proc. środków pozyskanych z emisji akcji serii C." - powiedział prezes Tomasz Serafin, cytowany w komunikacie. Około 385 tys. zł spółka przeznaczy na zwiększenie powierzchni magazynowej oraz floty samochodowej, a także na działania marketingowe.



„Środki pozyskane z private placement pozwolą nam na sfinalizowanie umowy kupna nieruchomości położnej obok siedziby spółki. Nieruchomość ta ma ok. 3 tys. m.kw. i doskonale nadaje się na cele magazynowe. Na ten cel zamierzamy przeznaczyć ok. 50 proc. kapitału. Jeśli chodzi o działania marketingowe, planujemy być obecni na większości targach branżowych. Umożliwi to wzmocnienie rozpoznawalności marki Median Polska, a także dzięki wejściu na giełdę przyczyni się do podniesienia jej prestiżu" – zaznaczył Serafin.

W 2010 r. Median Polska wypracował 6,44 mln zł przychodów ze sprzedaży przy blisko 720 tys. zł zysku netto. Na koniec III kwartału 2011 r. spółka osiągnęła ponad 4,53 mln zł przychodów (co stanowi wzrost o 7,14% w stosunku do analogicznego okresu 2010 r.) i 287 tys. zł zysku netto.

Reklama