Przemysław Kulik jest odpowiada teraz za wytyczanie kierunków rozwoju systemu webMethods OneData – flagowego produktu klasy MDM Software AG w ramach całej korporacji oraz współtworzenie, w porozumieniu z działem marketingu, jego strategii rynkowej i sprzedażowej. Do zadań Kulika należy również nadzorowanie prac specjalistów rozwijających produkty MDM w ramach centrów R&D Software AG, wprowadzanie nowych wersji tych produktów na światowy rynek oraz informowanie o ich najnowszych możliwościach.

Przemysław Kulik jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Commercial Union (obecnie Aviva) i kontynuował w firmie ubezpieczeniowej Pramerica. Współpracę z Software AG rozpoczął w kwietniu 2007 roku w dziale Global Consulting Services, a po przejęciu przez firmę amerykańskiej spółki webMethods w 2007 roku, współtworzył polski dział Presales w Software AG. Pracę w tym dziale, a z czasem także zarządzanie nim, kontynuował do końca 2011 roku, kiedy dołączył do globalnych struktur Software AG na stanowisku Senior Managera w dziale Product Management.