W ofercie prywatnej spółka chce pozyskać do 3 mln zł brutto. "Do 2015 roku planujemy około 50 premier nowych tytułów" - powiedział prezes Remigiusz Kościelny dziennikarzom.

W 2011 r. gry wyprodukowane przez spółkę ściągano 3,5 mln razy. Vivid liczy, że wliczając w to ubiegłoroczny wynik, do 2015 r. jego tytuły zanotują łącznie 50 mln pobrań. Sztandarowy produkt spółki to obecnie tytuł "Ski Jumping". Wersja 2011 została pobrana przez internautów 1,6 mln razy. Kościelny poinformował, że w 2011 r. przychody spółki wzrosły do 2,5 mln zł wobec 1,68 mln zł w 2010 r.

Wynik EBITDA poprawił się z 0,15 mln zł do 0,60 mln zł a zysk netto do 0,23 mln zł z 0,12 mln zł w 2010 r. Spółka planuje w tym roku otwarcie nowego biura w Polsce i w San Francisco.

Vivid Games informuje, że chce przeznaczyć ok. 1 mln zł z emisji na zwiększenie zatrudnienia a kolejne 0,6 mln zł na zakup sprzętu informatycznego oraz oprogramowania. Kolejne 0,7 mln zł z emisji ma zostać wydane na rozwój własnych technologii, ewentualnie na zakup licencji. Licencje na których będą produkowane kolejne gry mogą kosztować 0,3 mln zł pochodzących z emisji, a kampanie marketingowe - 0,2 mln zł.

Reklama

Vivid deklaruje, że m.in. dzięki pozyskanym środkom, liczy na bardzo szybki wzrost zarówno przychodów, jak i marży netto, która docelowo ma wynieść ok. 45%. Przedstawiciele spółki nie precyzują na razie, jakie są ich oczekiwania cenowe i jaki udział w spółce są gotowi oddać nowym udziałowcom.

Oferta miałaby zostać przeprowadzona jeszcze w I kwartale, a spółka liczy na debiut na NewConnect w II kwartale.