Do obrotu trafiło 217 tys. 468 praw do akcji serii C spółki.

W ramach oferty prywatnej, poprzedzającej debiut na NewConnect, firmie udało się pozyskać 0,5 mln zł.

Jak podała ICP Group, głównym celem emisji jest dalszy rozwój spółki, ze szczególnym uwzględnieniem inwestycji w sprzedaż zagraniczną (w ramach marki Poland Concept), kontynuację prac nad rozwojem usług w obszarze programów badawczo-edukacyjnych (w ramach marki Pharma House Concept) oraz technologizację procesów.

ICP Group istnieje od 2002 r. i działa w trzech obszarach związanych ze wsparciem sprzedaży: systemach motywacji i aktywizacji sprzedaży, programach lojalnościowych i programach badawczo - edukacyjnych.

Reklama

W skład ICP Group wchodzą następujące marki: Incentive Concept (działająca w obszarze incentive marketingu), Live Marketing Concept (odpowiedzialna za organizację wydarzeń specjalnych), Poland Concept (obsługująca rynek krajowy dla firm zagranicznych) oraz Pharma House Concept (działająca w sektorze farmaceutycznym, skupiająca się w szczególności na programach badawczych i edukacyjnych).

W pierwszej połowie 2012 r. firma osiągnęła 9 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, zysk EBITDA na poziomie 658 tys. zł i zysk netto w wysokości 350 tys. zł. W 2011 r. przychody netto ze sprzedaży spółki wyniosły 16,8 mln zł, EBIDTA 896 tys. zł, a zysk netto 589 tys. zł.