„Kształtowanie polityki sprzedaży na konkurencyjnym rynku ubezpieczeń to duże wyzwanie. Klienci oczekują od firm z sektora finansowego coraz bardziej indywidualnego podejścia. Dlatego tak istotna jest dywersyfikacja sieci i kanałów dystrybucji. Realizując strategię rozwoju Skandia Życie, chcemy umożliwić klientom korzystanie z oferowanych przez nas rozwiązań w najbardziej dogodny dla nich sposób” – mówi, Krzysztof Żukowski, Dyrektor Sprzedaży Skandia Życie S.A.

Krzysztof Żukowski, poza działaniami strategicznymi, będzie odpowiadał również za rozwój standardów obsługi klientów, w celu podnoszenia jakości oferowanego przez Skandię serwisu. Do jego obowiązków będzie należała także realizacja działań marketingowych wspierających sprzedaż.

Krzysztof Żukowski posiada szesnastoletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży oraz promocji produktów i usług, które zdobywał w wielu obszarach sprzedaży w detalicznej części Citi Handlowego (bankowość oddziałowa, remote sales, international banking) oraz w spółkach telekomunikacyjnych wchodzących w skład Elektrimu Telekomunikacji. Przed rozpoczęciem pracy w Skandia Życie związany był z Kredyt Bank S.A., gdzie jako Dyrektor Rozwoju Sieci Sprzedaży odpowiadał za strategię oraz rozwój 375 terenowych oddziałów banku.

Krzysztof Żukowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Bankowość i Finanse.

Reklama