Zysk operacyjny wyniósł 76,61 mln zł wobec 72,10 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 343,15 mln zł w I kw. 2013 r. wobec 364,86 mln zł rok wcześniej.

"Nasze skonsolidowane przychody ze sprzedaży spadły o 21.710 zł lub 6,0% do 343.146 zł z 364.856 zł w analogicznym okresie 2012 r. (...) Według szacunków TVN na podstawie danych Starlink rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w okresie trzech miesięcy zakończonych 31 marca 2013 r. spadł o 8,9% w porównaniu do analogicznego okresu 2012 r" - czytamy w raporcie.

"Nasz wskaźnik zadłużenie netto/EBITDA na dzień 31 marca 2013 r. wyniósł 4,1. Kalkulacja zadłużenia netto zawiera zastrzeżoną gotówkę w wysokości 860.339 zł związaną ze sprzedażą Grupy Onet, podczas gdy stan gotówki nie zawiera zastrzeżonej gotówki. Na dzień 31 marca 2013 r. dysponowaliśmy środkami pieniężnymi i ich ekwiwalentami o łącznej wartości 469.214 zł włączając depozyty bankowe o terminie zapadalności powyżej trzech miesięcy w wysokości 50.000 zł" - czytamy dalej.

Reklama

TVN to zintegrowana grupa medialną, działająca w ramach trzech głównych segmentów biznesowych: nadawanie i produkcja telewizyjna oraz cyfrowa płatna telewizja satelitarna. Po sesji 15 marca br. akcje spółki zostały przeniesione z giełdowego indeksu WIG20 do indeksu mWIG40.