"Jesteśmy w Polsce, Anglii, Rosji i innych krajach Europy. Plan na ten rok to wejście do USA z Black. Jesteśmy na finiszu rozmów z dużą siecią, która na pierwszy raz ma wziąć ok. 30 kontenerów. Tamtejszy rynek napojów energetycznych to 7 mld USD. Wejście na niego może zwielokrotnić skalę naszej sprzedaży. Wspierać nas będzie Mike Tyson" - powiedział prezes Grupy FoodCare Wiesław Włodarski.

Z jego słów wynika, że marka będzie się pozycjonować za oceanem w segmencie premium (cenowo jeden do jednego z Red Bull) i występować pod nazwą Golden Black. Kolejną marką, która mogłaby zostać wprowadzona do USA jest Frugo.

"Przeprowadziliśmy testy, z których wynika, że Amerykanom smakuje Frugo. Rozważam wprowadzanie za ocean, na pewno w dużo większych butelkach" - powiedział prezes FoodCare.

>>> Czytaj też: Frugo kontra Life. FoodCare podało Maspex do sądu

Reklama

FoodCare jest jednym z największych i najszybciej rozwijających się krajowych producentów żywności. W 2012 r. motorami sprzedaży spółki z podkrakowskiego Zabierzowa były przede wszystkim: kultowa marka Frugo, napój energetyczny Black oraz marka produktów deserowych Gellwe. Obroty grupy wyniosły 652,5 mln zł w 2012 roku, co stanowiło wzrost o ponad 35 proc. rok do roku.

>>> Czytaj też: Producent Frugo rządzi na rynku napojów energetycznych dzięki Black Energy Drink