Narastająco przez pierwsze cztery miesiące tego roku przychody poprawiły się o 9,0% r/r do 135,8 mln zł, a marża wyniosła 43%, czyli o 2 pkt proc. mniej niż rok wcześniej.

Redan podał, że kwiecień pod względem sprzedaży w części dyskontowej Textil Market nie przyniósł zmian. Obroty wyniosły 20,3 mln zł, podobnie jak rok wcześniej. Natomiast szacunkowa marża procentowa wynosiła 41%, co oznacza wzrost o ok. 1 pkt proc. wobec kwietnia 2012 r. Narastająco sprzedaż po 4 miesiącach br. osiągnęła poziom 65,8 mln zł i była wyższa o 3% r/r. Szacunkowa marża handlowa w tym okresie wynosiła 39%, podobnie jak rok wcześniej.

W sieci modowej oferującej odzież pod markami Top Secret, Troll i Drywash, obroty w kwietniu wyniosły 18,1 mln zł i były wyższe o 3,0% r/r. Szacunkowa marża procentowa wynosiła 55% i była na poziomie ubiegłorocznej. Po czterech miesiącach sprzedaż tego segmentu osiągnęła poziom 70,0 mln zł i była wyższa o 15% r/r. Szacunkowa marża handlowa w tym okresie wynosiła 46% i była niższa o ponad 2 pkt proc. od ubiegłorocznej.

W kanale e-commerce Redan sprzedał w kwietniu towary za 2,2 mln zł, co oznacza wzrost o 56% w skali roku. Narastająco w okresie styczeń-kwiecień obroty sklepu internetowego wynosiły 9,8 mln zł, czyli 62% więcej niż przed rokiem.

Reklama

Sieć Textilmarket na koniec kwietnia składała się z 273 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,1 tys. m2, co oznacza 4% przyrost powierzchni handlowej r/r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia 2013 r. miała łączną powierzchnię 38,5 tys. m2, co oznacza wzrost o 12% r/r.

Grupa Kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na GPW. W 2012 r. przychody ze sprzedaży sięgnęły 440,12 mln zł.