"W wyniku poczynionych inwestycji tj. utworzenia centrum dystrybucyjnego w Małopolu i wdrożeniu systemu ERP wzrosła efektywność działalności operacyjnej, której rezultatem jest spadek stanu zapasów przy zachowaniu rynkowych poziomów marż" - podano w komunikacie.

Zarząd podkreśla, że znacznie wolniejszy spadek przychodów w porównaniu do innych firm z branży dystrybucji materiałów elektrotechnicznych jest efektem ukierunkowania sprzedaży na produkty klasy Premium, dywersyfikacji oferty produktowej oraz kanałów sprzedaży, a także zróżnicowanego portfolio klientów.

Spółka informuje, że informacje i liczby mają charakter szacunkowy i mogą się różnić od wartości, które zostaną opublikowane w raporcie okresowym za I kwartał roku obrotowego 2013/2014.

Grodno to jeden z najdłużej działających na polskim rynku dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych. Spółka jest notowana na rynku NewConnect. W roku obrotowym 2011/12 osiągnęła przychody na poziomie 182,1 mln zł, a prognoza na rok bieżący zakłada przekroczenie poziomu 190 mln zł.

Reklama