"Pamiętajmy, że nju.mobile to część większej struktury, w którym spełnia rolę komplementarnego narzędzia. Możemy jeszcze przyspieszyć jego rozwój, ale nie chcemy. Nie robiliśmy chociażby agresywnych akcji jak konkurencja, w stylu wprowadzenia dystrybucji do naszej sieci" - powiedział Gaca podczas spotkania z dziennikarzami.

Zaznaczył, że grupa "kontroluje ewolucje nju.mobile. "Jest tam, gdzie chcieliśmy, żeby była. To jest nasza broń, której możemy użyć, zareagować, ale zaznaczam, że nie my zaczęliśmy wojnę cenową" - dodał prezes PTK Centertel.
Ze względu na sezonowość, spodziewa się on pozyskania w ostatnim kwartale br. większej liczby nowych klientów dla nju.mobile niż w minionym kwartale, kiedy przyrost wyniósł 123 tys. klientów.

Łącznie nju.mobile ma 203 tys. klientów na koniec III kw. 2013 roku.

Grupa Orange Polska dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), telefonii komórkowej - w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.