Od stycznia do końca lutego sprzedaż grupy wyniosła 23,6 mln zł i wzrosła o 23 proc. w skali roku.

Wartość sprzedaży detalicznej wyniosła 7,5 mln zł w lutym i wzrosła o 54 proc. r/r, zaś w okresie styczeń-luty sprzedaż detaliczna wzrosła o 38% r/r do 16,6 mln zł.

Sprzedaż hurtowa w ub. miesiącu wzrosła o 22 proc. r/r do 4,5 mln zł, zaś od stycznia do lutego wyniosła 7 mln zł, tyle samo co rok wcześniej.

Gino Rossi poinformowało także, że przychody ze sprzedaży spółki Simple (wyłącznie sprzedaż realizowana przez salony własne oraz sprzedaż do salonów franczyzowych) wyniosła 5,5 mln zł w lutym, co oznacza brak zmiany r/r, zaś po 2 miesiącach tego roku przychody Simple spadły o 7 proc. r/r do 11,4 mln zł.

Reklama

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.