Średnia sprzedaż ogółem dziennika „Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) w styczniu 2014 roku wyniosła 352 068 egz., co w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej oznacza spadek wynoszący 2,64 proc. - wynika z najnowszych danych ZKDP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Druga pozycja należała do „Gazety Wyborczej" (Agora). Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 187 032 egz., po spadku o 14,17 proc.

Na ostatniej lokacie podium uplasował się „Super Express" (Murator). Jego wynik w styczniu br. zwiększył się o 3 proc. do 164 056 egz.

„Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 3,27 proc. i wyniosła 62 817 egz. miał lepszy wynik niż „Rzeczpospolita" (Gremi Business Communication), która uplasowała się na miejscu piątym ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 56 383 egz. (- 10,52 proc.).

Reklama

Największy spadek, wynoszący 26,94 proc., zanotowała zajmująca siódme miejsce „Gazeta Polska Codziennie" (Forum). Jej średni sprzedażowy wynik w badanym miesiącu wyniósł 21 783 egz.

Natomiast największym wzrostem pochwalić się mogła wydawana przez Gremi Business Communications „Gazeta Giełdy Parkiet". Jej średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 15,69 proc. do 4 357 egz. Tytuł znalazł się jednak na ostatniej pozycji.

>>> Czytaj też: Gospodarka, nowe technologie, nauka – za taką tematykę zapłacimy w internecie