Wartość sprzedaży detalicznej wyniosła 9,3 mln zł w marcu i wzrosła o 77% r/r, zaś w okresie styczeń-marzec sprzedaż detaliczna wzrosła o 49% r/r do 25,9 mln zł, podano w komunikacie.

Sprzedaż hurtowa w ub. miesiącu spadła o 6 proc. r/r do 4,4 mln zł, zaś od stycznia do marca wyniosła 11,4 mln zł, o 3% mniej niż rok temu.

Gino Rossi poinformowało także, że przychody ze sprzedaży spółki Simple (wyłącznie sprzedaż realizowana przez salony własne oraz sprzedaż do salonów franczyzowych) wyniosła 6,8 mln zł w marcu, co oznacza wzrost o 2 proc. r/r, zaś po 3 miesiącach tego roku przychody Simple spadły o 4 proc. r/r do 18,2 mln zł.

Spółka dodatkowo informuje, że w I kw. 2014 r. podmioty wchodzące w skład grupy kapitałowej spółki uzyskały następujące marże ze sprzedaży produktów i towarów (szacunkowa marża brutto ze sprzedaży łącznej detalicznej i hurtowej wyliczona na podstawie cen ewidencyjnych): Gino Rossi SA 39,9 proc., natomiast Simple SA 61,5 proc..

Reklama

>>> Czytaj też: Zysk netto Gino Rossi wzrósł do 1,35 mln zł w IV kw. 2013 r.

Marża w Simple liczona jest na bazie wygenerowanej wartości sprzedaży pomniejszonej o przychody ze sprzedaży materiałów do produkcji poddostawcom. Przychody Simple S.A. ze sprzedaży materiałów poddostawcom realizowane są po minimalnej marży.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.