Sprzedaż wygenerowana na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wyniosła w I kw. 2014 roku 391,7 mln zł, co stanowi wzrost o 8,9 proc. r/r. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 10,6 proc..

Przychody dywizji rosyjskiej wyniosły 94,7 mln zł i wzrosły o 7,2 proc. w PLN oraz 27,3 proc. w walucie lokalnej.

Restauracje na rynku hiszpańskim w I kw. br. osiągnęły sprzedaż na poziomie 140,5 mln zł, notując 4,2 proc. wzrostu w PLN oraz 3,5 proc. wzrostu w walucie lokalnej.

Przychody dywizji Nowe Rynki wyniosły w tym okresie 47,3 mln zł i były wyższe o 81,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej (80,8% w walutach lokalnych).

Reklama

Wyniki wstępne zawierają pewne szacunki wynikające ze specyfiki w obszarze rozliczeń kosztów łańcucha dostaw.

Według informacji ze strony internetowej spółki, na koniec 2013 r. AmRest Holdings prowadził 733 restauracje następujących marek: KFC, Burger King, Starbucks (sektor restauracji szybkiej obsługi) oraz Pizza Hut, La Tagliatella, Blue Frog, KABB i Stubb's (restauracje z pełną obsługą kelnerską).