Po 7 edycjach Forum IAB, największej konferencji w świecie marketingu online, IAB Polska zdecydował się zmierzyć z największym wyzwaniem większości firm – ze sprzedażą. Podczas 2 dni konferencji 4 i 5 czerwca w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, najlepsi specjaliści z kraju i ze świata zdradzą największe tajemnice swojego sukcesu. Uczestnik konferencji pozna najnowsze pomysły na strategie sprzedaży, dowie się jak efektywnie skorzystać z kanału online, usłyszy o nowych modelach i narzędziach sprzedażowych. Uczestnicy spojrzą na znane do tej pory procesy sprzedażowe z nowej perspektywy. O stronę merytoryczną konferencji zadbała grupa ekspertów wchodzących w skład rady programowej.

Na Forum IAB 2014 wystąpi ponad 70 prelegentów, m.in.: Daniel Sieberg, szef marketingu i rzecznik prasowy Google; Tomasz Zimoch, jeden z najlepszych komentatorów sportowych; Ali Jafari, VP Sales Twitter Europe; Alexandra Salomon, Senior Director, International, IAB US czy Scott Neumann, dyrektor Marketingu IBM na region CEE.

Uczestnicy Forum IAB dowiedzą się jak wykorzystywać technologie w sprzedaży, jak zamienić subskrybenta w klienta czy też jak precyzyjnie targetować kampanię.

Forum IAB cieszy się ogromną popularnością. Co roku IAB Polska gości ponad 1000 osób z kraju i zagranicy. Wielu z nich odwiedza to wydarzenie co roku. Od 96 do 99 proc. gości Forum IAB w poprzednich edycjach było zadowolonych z organizacji konferencji (ankiety ewaluacyjne IAB Polska „Forum IAB 2013” oraz „Forum IAB 2012”).

Reklama

Partnerem medialnym wydarzenia jest Forsal.pl.

Rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie www.ForumIAB.pl.