"Umowa określa zasady długoterminowej i wyłącznej współpracy w zakresie dostarczania przez bank finansowania detalicznego i hurtowego dla polskiej sieci Hyundai złożonej z 56 autoryzowanych dealerów, która obejmuje 65 punktów sprzedaży. Strategiczne partnerstwo ustanowione pomiędzy Hyundai a bankiem opiera się na zasadach długoterminowej i wzajemnie korzystnej współpracy. Ma na celu stworzenie warunków zrównoważonego wzrostu sprzedaży pojazdów Hyundai dzięki konkurencyjnemu finansowaniu hurtowemu i detalicznemu (kredytami i leasingiem)" - głosi komunikat.
Bank oczekuje, że ta transakcja znacząco przyczyni się do rozwoju działalności banku na rynku samochodowym w Polsce, szczególnie w zakresie finansowania nowych pojazdów, podano również.
W roku 2013 r. Hyundai sprzedał 16.830 nowych samochodów na polskim rynku; spółka osiągnęła 7. miejsce z udziałem w rynku na poziomie 5,8% (samochody osobowe do 3,5 tony).