"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – czerwiec 2014 roku wyniosła około 201,6 mln zł i była wyższa o około 8,5 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 22,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2013 roku o około 8,1 proc.. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – czerwiec 2014 roku w tym segmencie wyniosła o około 107,8 mln zł i była wyższa o około 6,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego, podano także.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 13,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2013 roku o około 17,2 proc.. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – czerwiec 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 75,0 mln zł i była wyższa o około 7,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

>>> Czytaj też: ZWZ Vistuli zdecyduje 18 czerwca o wydzieleniu W.Kruk do osobnej spółki

Reklama

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.