"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2014 roku wyniosła około 236,2 mln zł i była wyższa o około 9,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego." - czytamy w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 18,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2013 roku o około 14,0%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 126,4 mln zł i była wyższa o około 7,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego, podano także.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 12,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2013 roku o około 3,4 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 87,9 mln zł i była wyższa o około 7,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

Reklama