Zysk operacyjny wyniósł 13,56 mln zł wobec 13,63 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 114,04 mln zł w II kw. 2014 r. wobec 102,33 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-II kw. 2014 r. spółka miała 6,01 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 4,42 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 202,12 mln zł w porównaniu z 185,82 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-II kw. 2014 r. wyniósł 8,14 mln zł wobec 4,41 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.