Narastająco od stycznia do końca września, sprzedaż w grupie Gino Rossi wyniosła 176,7 mln zł i była o 18% wyższa w ujęciu rocznym.

Sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 14,3 mln zł we wrześniu i była na tym samym poziomie co rok wcześniej, zaś w okresie styczeń-wrzesień wyniosła 111,5 mln zł i wzrosła o 21% r/r.

Sprzedaż detaliczna Gino Rossi wzrosła o 3% r/r do 9,8 mln zł w sierpniu, zaś od stycznia do września zwiększyła się o 26% do 82,6 mln zł.

Sprzedaż hurtowa spadła o 7% r/r do 4,4 mln zł we wrześniu, a w ciągu 9 miesięcy tego roku wyniosła 28,9 mln zł, co oznacza wzrost o 7% w skali roku.

Reklama

Sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i do salonów franczyzowych, wyniosła 8,4 mln zł, tj. wzrosła o 22% w porównaniu do wyniku we wrześniu 2013 roku. Narastająco sprzedaż wyniosła 65,2 mln zł, co oznacza wzrost o 13% r/r.

Gino Rossi osiągnęło szacunkową marżę brutto ze sprzedaży łącznej ( detalicznej i hurtowej) wyliczoną na podstawie cen ewidencyjnych na poziomie 41,4% w III kw. 2014 roku wobec 41,6% rok wcześniej. Z kolei marża Simple wyniosła 56,1% wobec 50,6% rok wcześniej.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.