Spółka szacuje, że jej przychody będą rosły w tempie 10-15% rocznie w kolejnych latach.

"Oceniamy, że te prognozy wyników, które zawarliśmy w prospekcie zostaną zrealizowane, ale to, czy je przekroczymy, będzie zależało głównie od kursu dolara"- powiedział wiceprezes dziennikarzom po uroczystości debiutu na GPW.

Dodał, że wrzesień był nieco słabszy pod względem sprzedaży ze względu na ciepłą pogodę, ale ochłodzenie przyniosło poprawę sprzedaży.

Według prognoz wyników zawartych w prospekcie CDRL, skonsolidowany zysk netto spółki wyniesie 10,87 mln zł w tym roku, co oznacza wzrost o 258% w skali roku. Wynik EBITDA ma wzrosnąć o 81% do 18,45 mln zł, zaś przychody o 7,2% r/r do 159,4 mln zł.

Reklama

Po I półroczu 2014 roku zysk netto sięgnął 6,1 mln zł, przy przychodach wysokości 71,7 mln zł wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty rok wcześniej.

Prezes spółki Marek Dworczak poinformował, że celem spółki jest wzrost przychodów w tempie 10-15% w skali roku.

"Chcielibyśmy rosnąć w tym tempie, nie tylko poprzez wzrost powierzchni naszych sklepów, ale także dzięki poprawie efektywności sklepów like-for-like " - podkreślił Przybył.

Do końca roku CDRL chce otworzyć jeszcze kilkanaście sklepów w Polsce, tak, aby mieć ich ok. 220 na koniec roku. Obecnie w Polsce działa 205 sklepów marki Coccodrillo, a poza naszym krajem 130 sklepów.

"Docelowo chcemy mieć 250 sklepów w Polsce, nadal interesuje nas rozwój w Europie i na pozostałych rynkach. Cały czas negocjujemy z centrami handlowymi. Ta liczba sklepów może być nieco niższa. W przyszłym roku skoncentrujemy się na rozwoju za granicą. Niewykluczone, że będziemy też wchodzić do nowych krajów" - powiedział Dworczak.

Przedstawiciele zarządu poinformowali, że środki pozyskane z giełdy pozwolą na sfinansowanie rozwoju w tym, ale głównie przyszłym roku.

"Nie planujemy na razie emisji obligacji, pod koniec listopada otrzymamy środki z GPW. Planowaliśmy, że pozyskamy z oferty o ok. 2 mln zł więcej, ale nie jest to na tyle dużo, abyśmy zmieniali nasze plany. Pod koniec 2015 roku będziemy planować, co dalej, czy będziemy robili taką emisję" - podkreślił prezes.

W I kw. 2015 roku CDRL uruchomi sklep internetowy w 4 wersjach językowych - polskiej, niemieckiej, słowackiej i czeskiej. Będzie też wersja anglojęzyczna sklepu.

Prawa do akcji spółki CDRL zadebiutowały dzisiaj na rynku głównym GPW. Jest to 466. spółka notowana na głównym rynku oraz 22. debiut na tym rynku w 2014 roku.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Zdobyła wiodącą pozycję na rynku polskim oraz w Europie Środkowo-Wschodniej, a także działa w krajach poza Unią Europejską. Sklepy Coccodrillo znajdują się na czterech kontynentach, m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach czy Brazylii.