Przed rokiem (1 listopada 2013 r.) liczba klientów wynosiła 6050.

LiveChat Software podkreśla, że pod względem tempa pozyskiwania klientów, październik br. to najlepszy miesiąc w historii spółki.

"Rekordowy wynik, który osiągnęliśmy nie jest przypadkowy. Regularnie, każdego miesiąca, liczba naszych klientów rośnie o ponad dwieście firm, którym pomagamy w komunikacji z ich klientami i zawieraniu transakcji. Dla nich, wykorzystanie LiveChat przekłada się bezpośrednio na sprzedaż i wzrost satysfakcji klientów" - skomentował prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.

Reklama

LiveChat Software jest czołowym, globalnym producentem oprogramowania typu live chat, które wspiera sprzedaż lub relacje z klientem. Umożliwia ona właścicielom strony internetowej bezpośredni kontakt (czat) z odwiedzającymi ją klientami oraz udostępnia dodatkowe, rozbudowane funkcjonalności, w tym wiele narzędzi analitycznych. Z jego usług korzystają m.in. takie firmy, jak Orange, Samsung, Tele2, Adobe czy Kaspersky Lab. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w kwietniu 2014 r.