Zysk operacyjny wyniósł 7,09 mln zł wobec 3,46 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 127,22 mln zł w III kw. 2014 r. wobec 120,81 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2014 r. spółka miała 7,84 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 7,19 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 370,38 mln zł w porównaniu z 330,03 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2014 r. wyniósł 10,13 mln zł wobec 6,70 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama

Tarczyński jest wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, oferującym produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Grupa produkuje ok. 500 wyrobów mięsno-wędliniarskich. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium. Spółka zadebiutowała na rynku głównym warszawskiej giełdzy w czerwcu 2013 r.