Zysk operacyjny wyniósł 5,54 mln zł wobec 5,14 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 46,03 mln zł w III kw. 2014 r. wobec 43,77 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2014 r. spółka miała 9,88 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 2,88 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 117,75 mln zł w porównaniu z 109,19 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2014 r. wyniósł 9,38 mln zł wobec 5,32 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Zdobyła wiodącą pozycję na rynku polskim oraz w Europie Środkowo-Wschodniej, a także działa w krajach poza Unią Europejską. Sklepy Coccodrillo znajdują się na czterech kontynentach, m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach czy Brazylii.