Zysk operacyjny wyniósł 19,08 mln zł wobec 21,33 mln zł zysku rok wcześniej.



Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 227,43 mln zł w III kw. 2014 r. wobec 222,92 mln zł rok wcześniej.



W okresie I-III kw. 2014 r. spółka miała 24,48 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 16,40 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 646,06 mln zł w porównaniu z 558,33 mln zł rok wcześniej.



W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2014 r. wyniósł 2,28 mln zł wobec 49,72 mln zł zysku rok wcześniej.



Reklama

Grupa kapitałowa Colian S.A. osiągnęła pozycję jednego z największych producentów na polskim rynku słodyczy, dzięki akwizycjom i rozbudowie portfolio marek. Zdobyła również silną pozycję na rynku przypraw oraz napojów. Do grupy należą czołowe marki branży FMCG, tj. wafle Familijne, Jeżyki, żelki Akuku, galaretka Mella, czekolada Goplana, karmelki Brando, Grześki, praliny Solidarność, Śliwka Nałęczowska, Złoty Orzech, przyprawy Appetita oraz napoje Hellena.