"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2014 roku wyniosła około 370,2 mln zł i była wyższa o około 10,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Spółka poinformowała jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły ok. 19,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2013 roku o ok. 22,8%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 199,9 mln zł i była wyższa o ok. 10,2% niż rok wcześniej.

"Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 11,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2013 roku o około 6,2 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2014 roku w tym segmencie wyniosła ok. 135,8 mln zł i była wyższa o około 6,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy dalej.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

Reklama